tisdag 11 januari 2011

man är fortfarande som ett barn!

Sitter på jobbet å känner att man har ont i halsen lite så det är inte så kul.
Orkar inte att bli sjuk nu.
Igår kväll var jag hemma och skulle skotta av snö från mitt tak hemma och det gick inte så bra.
På ena sidan satt det ordentligt fast och det var riktigt tung snö men på andra sidan så gick det lättare. Snön åkte ner så fort jag bara ställde mig på den sidan så jag följde nästan med snön ner. Men nu är det nästan tomt på en sida. Men som alltid när man har skottat ner lite snö så kan man ju träna på lite olika volter och det gjorde jag så klart så jag tror nog det är av det anledningen som jag känner av halsen idag =) man är ju smart.

1 kommentar:

  1. Jag hittade nyss hit till din blogg! = )
    Men jag ser att du inte uppdaterar så ofta, hihi! Tänkte gratta till kvällens vinst i Gp-challenge finalen. Du är grym och verkligen värd en fast plats i nästa års gp-cirkus! = ) Ta hand om dig!

    SvaraRadera