tisdag 4 maj 2010

Dagarna efter smällen i Polen

Hej.
Nu så här efter vurpan så känns det ganska bra.
Var vid sjukhuset i Avesta igår (03 maj) och dom fick kolla lite på mig.
Det var iallafall inget brutet men nyckelbenet hade som "hoppat" ur led.
Läkaren sa att jag kan träna efter min förmåga, jag behöver inte oroa mig att om jag tränar så kommer något att gå sönder så det vara skönt att höra.
Jag kommer nu att få behandlingar några dagar och försöka att träna upp styrkan igen så att jag är förberedd för helgens GP i Göteborg.
Jag hoppar dock över matchen med Piraterna och Vargarna tråkigt nog.
Men om det går som jag vill så ska jag vara ganska återställd till helgen.
Nu ska jag träffa min tränare och vi ska lägga upp hur vi ska gå till väga för att fixa problemet.
Hörs

4 kommentarer:

  1. Hej Antonio.
    Satt och kollade tävlingen på datorn, nej fan, Anton borta ett tag!? Känns bra att det slutade så väl. Smärta går att stå ut med bara det inte blir några bestående mèn av sådana smällar.Men det har vi ju fått lära oss att det är segt virke å gott läckekött i vänterbenssläparna, å Du utgör ju inget undantag !
    Får passa på att gratta Dig, ( en dag för tidigt), på 25 årsdagen. Se nu till att ligga kvar i sängen i morgon bitti å gotta Dig med bullfat,tårta å din härliga familj. Sen skulle det ju inte sitta helt fel om de andra Pirat-killarna kör till seger i kväll, för din skull!
    Hasse Ekman

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, Anton. Det är inte bara jag som tycker ett GP utan dig blir ett GP med en profil fattigare. Du behövs på lördag!

    Så ta hand om dig och så hoppas jag att du står på startlinjen till helgen.

    SvaraRadera
  3. Antonio! happy birthday to You! same 3 and wins! all the best for You and your family! quickly back to health!
    Bydgoszcz is with You!! :)

    SvaraRadera
  4. hej antonio
    lycka till i göteborg, kommer dit och hejar på dig. Hoppas att axeln är bra till dess.
    Patrik Heinerud

    SvaraRadera